sreda, 1. oktober 2008

Vse jim bomo pobral....by Kady

Lep pozdrav!

Zaradi življenskih okoliščin( beri ponavljanje 3. letnika) imam 1 leto prosto in sem se odločil, da ga izkoristim za poker. Svojo poker pot sem začel pred 7 meseci, ko sem dobil 50$ na Titan poker. S SSS (short stack strategy) sem pridno bildal svoj BR, ki je zrastel do 500$, ko sem naletel na pokerpro. Ker je pri SSS RB velik del dobička, se nisem mogel upreti pjerovi ponudbi na Next-u. Po prenesenem BRju in nekaj tisoč handih se mi je SSS zdel preveč monoton, zato sem začel z igranjem FR in kmalu SH. Spet sem lepo gradil BR nakar je prišel grd down zato sem ves BR prenesel na Betfriendse.
Betfrindsi so bili popolni, lep RB deal, soft igra, BR je prišel čez 1,5k$, šel sem na NL50 spet vse lepo in prav do naslednje katastrofe. Kot za mnoge pokepro.si člane je bilo tudi zame poletje usodno. Handi niso hoteli zdržati vse je šlo narobe, kljub ustreznem BR managementu in lepemu RB delau, so mi spili vse. Počasi sem imel že vsega dovolj, hotel sem odnehati vendar sem po naravi precej vstrajen človek tako, da sem se odločil, da začenem od začetka. Vrnil sem se na Next, naložil gor 100€ in v enem tednu mi je uspelo Br potrojiti. Kot sem napisal zgoraj sem se vrnil h koreninam zato ponovno SSSjam. Ker je SSSjanje dolgočasno sem prenesel BR na Pokerstarse kjer lahko igram 24 miz.
Trenutno grindam na NL25, kjer sem si zadal cilj 100k handov preden se preselim na višjo limito, (trenutno je narejenih 84k handov).

Načrti do konca oktobra:
- 120k+ handov
- NL100
- preučiti knjigo No Limit Hold'em Theory And Practice (Sklansky, Miller)

Načrti v odobju 6 mesecev:
- nakup novega avtomobila
- uspešno premagovanje NL200 SH ( na Nextu ali Betfriendsih)

Da blog ne bo tako prazen, ga piševa skuaj s kolegom. Glede objav ne vem kako bo, 1 na teden lahko obljubim, za kaj več pa odvisno kako bo kaj kemalo za mizami.

Ni komentarjev: