sreda, 29. oktober 2008

Naporen teden za mano....by Kady

No pa je nov teden za mano. Prejšnji teden sem veselo računal, da bom še malce 22$ obračal, potem pa sredi tedna hop na 33$ SNGje. WRONG!!!! Poiskala me je varianca, ker je vidla da imam previsok ROI in tako sem cel teden kot debil gindal te SNGje in se nisem nikamor premakniti(no vsaj minusa ni bilo). Bilo je kar dost grdih crackov ampak danes je pa lepo pokemalo. Slika za ponazoritev:Kaj sem se naučil v tem tednu:
  • živci trpijo ko nas ovce crackajo
  • ovce dajo vse nazaj
  • fino je imet razumevajočo okolico, da te prenaša
Sem se pa poleg vseh teh življenskih modrosti naučil dosti novega o HU SNG igri. Na p2p forumih sem zasledil HU SNG coacha, ki ima posneto okoli 40 videtov za katere sem moral donirati 75$. Ni mi žal, videoti so zelo poučni, pa še dvigajo moralo, ko vidiš da igra podobno kot ti.
Vmes sem skočil tudi na BetFriendse, ker sem videl da je bil prvi poiskus neuspešen samo zaradi variance. Počasi bi bilo dobro cel BR tja prestavit, ker sedaj se pa že kar pozna RB.
Ta teden grem na 33$ SNGje samo malce me je strah, na 22$ se počutim zelo udobno.
BR se giblje okoli 1,1k$ + 9k FPP na Starsih.

Ni komentarjev: