ponedeljek, 20. oktober 2008

Strel na 22$, mislim da mi je uspel....by Kady

Pa je nov teden za mano. Kot sem napisal, sem se v ponedeljek odločil, da se preiskusim na 22$ HU SNGjih. Prve 3 igre sem zgubil in živci so bili pošteno načeti. No potem pa mal preobrata. Iz grafa presodite a mi gre al ne.

Kot vidite mi HU kar leži. Veliko časa zagonim na p2p forumu kjer pregledujem arhive in vse kar najdem o HU SnG igri.

Omeniti velja, da je zgornji graf iz PokerStars igre. Vmes sem se preiskusil na Betfrinedsih. Iz tam sem pobegnil, ker so mi enkrat že spili cel BR. No glede drugega poiskusa.

Kaj naj rečem bile so anale ( no vsaj en bonus sem spucu). Najprej sem igral 20$ SNGje nič ni zdržal, saj ne rečem longrun je money, sam če sem pošten, mam longrun ogromno keša že iz prejšnjega downa. Prestavil sem se na 10$, žal so se posilstva nadaljevala. Višek je bil turnir, ko sem odletel z višjim seto, ko je po riverju priplaval njegov poker. Takoj naslednji turnir prvi hand naletim AA vs KK in valda skadim. Rekel sem ne dam vam več denarja in sem šel naprej igrat na Starse. Sigurno se bom spet vrnu na BF ampak zaenkrat ostajam na Starsih, ker imam rad denar in če kema kema.

Od kar sem začel SNG HU na starsih:
Načrti za ta teden:
Grindu bom še na 22$, ker se počutim res domače pa tud BR raste hitro. Enkrat v sredo pa nameravam probat 33$ SNGje, ki naj se ne bi razlikovali od 22$.

Ni komentarjev: