sobota, 4. oktober 2008

Slabe in slabše novice....by JoJo

Torej čas je da tudi sam napišem kratek update zadnjih dni.

Projekt smo začeli v sredo in že prvi dan je bil grd. Končal sm ga z približno 11 banjami minusa torej sem izgubil nekje 1/5 svojega BR.


V četrtek ki je po prvem sessionu kazal odlično, sem nato spet padel. Po vrhu vsega pa so sledile še obveznosti ki so mi preprečile izpolnitev svojega cilja narejenih handov na dan.

No seveda je sledil plan da bomo v petek nadoknadili hande četrtka (in nekaj malega srede) vendar so se bad beati preselili iz pokra v življenje. Moj pes (majhne pasme) je mislil da je pametno napasti nemškega ovčarja. Seveda je bila ta odločitev -EV in samo po sreči in hitri pomoči prijaznih sosedov je preživel. Psa so pri veterinarju oskrbeli in je že doma vendar potrebuje vso mojo pozornost tako da naslednjih nekaj dni igranje pokra ne bo opcija ker bi mi vzelo preveč časa in potencialno tudi živcev.

To je za enkrat vse. Ko se vrnem na mize bo prišel tudi kaksen nov update z moje strani, do takrat pa bo za pestrost na blogu skrbel Kady.

Ni komentarjev: