sreda, 29. oktober 2008

Preobrat....by JoJo

No nazadnje ko sm se oglasil (kar nekaj caša nazaj) sem povedal da sem z svojo slabo igro in nekaj bed beati pridelal precejšej minus v SH igri. No od takrat smo doživeli se nekaj bolečih sessionov od katerih je bil najhujši tisti kjer je bil največji dobljen pot (okoli 2,5$) z A-high ko sem prebral igro (bleff) ofce in največji izgubljen pot z QQ vs QQ (banja) ker mu odpre flush.

No vse pa le ni tako slabo. V zadnjem času sem z pomočjo postanja handov in nekaj pomoči Kady-ja uspel dvigniti nivo igre. Zaradi tega sem lahko v pičlih 4 dneh obrnil -120$ v plus kljub temu da so se bad beati nadaljevali (vsaj 4x sm izgubil banjo ko se bil več kot 90% favorit). Sedaj bom počasi začel z poskusi na NL25. No za konec vam prilagam še trenutni graf moje SH igre. Pa upajmo da bodo naslednjič spet dobre novice.

Ni komentarjev: