četrtek, 9. oktober 2008

Malce spremembe....by Kady

Torej čas za nov vnos.
V petek in soboto sem še SSSjal na Nl50, zadeve niso šle najbolje, tako da sem moral ponovno igrati polno satelitov, da sem pršu na 0. No potem je prišlo do preskoka v glavi in sem 2 dni prebiral vse o HU igri. V ponedeljek sem začel svoj HU pohod, štartal sem na 6$+0,25$ HU turbo SNGjih. Rezultat:
HU mi je zelo všeč, trenutno igram samo 1 mizo hkrati, da se maksimalno posvetim vsaki ovci.
Za zgled dam 2 handa:
  • Model se je skos limpal in sem ga začel raisat z vsem, no revež je izbral napačen trenutek za protinapad.
  • Tale mojster je bil pa tud pogumen in je skos prbiju not, tako da ko me je končno zadel sem ga počaku in model je lepo prijel.
Sedaj se veliko več posvetim igri, pregledujem hande, se igram s Pokestovom in prebiram forume, tako da če ima kdo kakšno uporabno zadevo se priporočam.
BR mam še na Starsih, vendar premišljujem da bi ga preselil na BetFriendse.

Ni komentarjev: