nedelja, 1. marec 2009

Februar … by Kady

No pa je ta nesrečni februar za nami. Veliko se je dogajalo februarja. Grafi mislim da povedo vse. Najprej sem nadaljeval na Nl50 na BF:
BFfeb 

Kot vidite sem bil zelo hot. No na poker pro so nam predstavili NoIQ in super rake race. Kot ultra grinder sem reku, da je treba to izkoristit. S Pjerom sva se zmenila za 50:50 deal, da sem bil miren na NL50. No kaj naj rečem zamenjal sem site, ampak cooler na cooler je bil tudi tu, potem pa še par bad beatov in taka je sitaucija(HM kaže $ na NoIQ so €):

NoIQfeb  Pjera olajšal za 400€, bravo jaz. 1 dan pred koncem race-a sem doživel da mi je moron izvlekel 2x 2 outa in takrat mi je prekipelo, vse sem poslal v PM. Odločil sem se za pavzo, teden dni brez pokra da se malo ohladim.

V tej pavzi sem doživel pravo malo razsvetljenje. Preveč sem se gnal za pokrom in bil rezultatsko usmerjen. Odločil sem se, da od sedaj naprej ne bom več igral kot robot. Že res da sem naredil ogromno RB, ko sem grindal kot neumen, vendar na koncu je RB le dodatek. Omejil sem se na maksimalno 4 mize, polne ovc. Spustil sem se na NL25, da se navadim bolj slediti igri in delati polno zapiskov.

Na začetku mi je bilo zelo čudno vendar sem se kmalu navadil novega stila. Po 5k handih sem navdušen nad napredkom:
novzacetek Na grafu manjka še okol 700 handov in 60$ plusa. Win rate imam zaenkrat okoli 22BB/100. Načrt je bil prvotno, da naredim 20k handov na NL25 in potem skok nazaj na NL50, vendar bom verjetno prej šel višje.

BR točno ne vem koliko znaša, ker imam denar raztrosen povsod po mreži, od oka mislim da je okoli 2,2k$. Žal bom moral 500$ odtrgati, ker se bliža registracija, ampak bomo hitro nadoknadili.

LP,

Klemen

2 komentarja:

Miha pravi ...

4 mize je dolgcajt

Kady pravi ...

Na začetku, ampak če se hočeš vsakemu igralcu posvetit je pa že 4 mize velik.