torek, 31. marec 2009

Marec … by Kady

Konec meseca je tu, tako da sledi novo poročilo. Ta mesec žal samo 25k handov, razlog zato je teden popolnega neigranja (faks) in pa manjše število miz.

marec Lahko bi blo bolš (lahko bi blo tud precej slabš :)) Malce mi je škoda, ker sem včeraj prestavil nekaj BR-ja na Ongame in takoj pridelal –160$ na set, ampak jim bomo že vse nazaj vzel.

Omeniti velja, da sem en dan med igranjem odpru 4mize na NL100 ampak sem hitr vse zapru. Živci mi niso dali miru, ker si ne predstavljam, kam bi letela miš, če bi skadil 100$ na 2 outa, tako da bom še malce nabildal BR preden grem na NL100.

Ponosen sem še na eno zadevo, recimo če na hitro skadim 4BI na Nl50, sem precej bolj umirjen kakor včasih, tako da lažje igram svoj A game.

Ta mesec je padel tudi moj največji pot od kar igram:
http://www.pokerpro.si/forum/viewtopic.php?id=415

Načrti za april:

  • vsaj 30k handov
  • narest ustnega iz Informacijskih sistemov :)
  • konec meseca kakšen bolj resen poiskus na NL100

LP,

Klemen

P.S. Lulček škoda za tvoj projekt, rad sem prebral kako ti gre. Tako kot tudi rad preberem kako gre Ariandru, Krisu, THKM-ju, CoreySteelu in pa Vrti.

Ni komentarjev: