četrtek, 12. marec 2009

Začetek marca … by Kady

Kot napovedano nadaljujem strategijo 4 miz. Graf ima zato tudi dosti manj handov kot ponavadi + učim se za izpit. Pred parimi dnevi sem šel ponovno na NL50, kaj naj rečem, takoj KK vs AA, 2x set na set, drawa nobenga dal.Kot zakleto! No grindal sem naprej in včeraj naredil nekaj plusa, tako da mislim, da je sedaj NL25 donkončno za mano (knock knock on the wood).

Še graf:

sredmar

Poleg RB je še 100$ bonusov. BR je sedaj okoli 2,1k$ (500$ sem dal konec februarja dol). Kakšnih večjih cashoutov sedaj ne načrtujem, tako da upam, da bo BR rastel.

LP,

Klemen

2 komentarja:

Unknown pravi ...

No ti bom še js mal poživil zadevo, ko sem ravno na neki podobni poti, vendar zaostajam za teboj, nekje na polovici :) Zanima pa me česa si se kaj lotil kar se tiče literature in ostalih zadev(video)? Predvidevam da igraš 6-max? Želim ti še naprej uspešno nadaljevanje.

Kady pravi ...

Jp ogromno delam na svoji igri. Kar je literature priporočam sticky teme na 2p2 forumu + Professsional no-limit hold'em knjiga mi je precej huda. Potem so pa tle še videoti, jaz pregledujem DC, v prihodnosti bom verjetno še mal na CR pa Stoxe pogledu. 6max špilam ja.