ponedeljek, 2. februar 2009

Januar ... by JoJo

No dolgo časa se nisem oglasil z ničmer pametnim tako da mislim da je čas da mal povem kaj se je dogajal. Torej najprej razčistimo glede EuroBet-a. Site je povn ovčk in jst mislm da RB deal je še vedno najboljši. Nažalost pa se je hitro izkazalo da moj star laptop težko prenaša OnGame software. Laufal je lahko samo 4-5 miz brez HUD-a ter 2 mize z HUD-om potem pa je vse zmrznl. No to je bila prva stvar ki je šla narobe v Januarju, in z njo se je vse skupaj šele začelo. V približno 1000 handih ki sem jih naredil na Ongamu so mi tudi že pobrali 8 banj. No denar sem prenesel nazaj na starse kjer pa se cracki niso končali. Najnižjo točko sem dosegel ko se padel za približno 15BI na stanje ki sem ga imel sredi Decembra po tem ko sm moral nekaj denarja dvigniti iz poker računa.

No in od takrat naprej sem se cel mesec vrtel okoli te številke. Bili so tudi trije dnevi kjer sem lahko plus pokazal samo na full house (in enkrat še streight). Dan ko je bilo vse v minusu pa sm že pokazal v objavi pred nekaj tedni. Ravno ko sem bil pred tem da dobim $80 bonusa pa je spet sledil večji down tako da sem ostal z bonusom break even. No vse skupaj mi je že jemalo voljo do pokra zato sem se odločil da si plačam coacha za 2 uri in mi on pove kaj delam narobe. Po 2 urah smo popravil par leakov in povedal mi je da overall je moja igra dovolj dobra da bi se moral hitro rešiti tega grdega break even streach-a. WRONG. V naslednjih 7k handih je spet sledil down. Tokrat 10Bi in zadeva se nadaljuje v Februar. Z jutrišnjim dnem se torej zaradi BRM-ja selim na NL5.

Za konec še graf Januarja in all-in EV graf.





No vsaj handov sem ta mesec naredil več. Za Februar upam da se moja igra izboljša in varianca konča in se lahko vrnem na NL10 ter tudi povzpnem na NL25. Prav tako pa bi rad še dvignil količino handov na 60k minimalno in okoli 80k optimalno.

Bomo vidl kako bo.

Till next time.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Sej bo, počasi se daleč pride, sam volje ne sme zmankat, pa se bo rezultat že pokazal sam od sebe!
Velik sreče v prihodnje!

lp

Anonimni pravi ...

Ko je downswing je težko. Tudi sam igram na teh limitih in sem na splošno gledano nekje na nuli. Ko mi gre že kar v pozitivo, pride čas, ko zdrsnem dol za nekaj BI in sem potem skupaj z RB nekje na istem. Bo treba zboljšat pa ostat potrpežljiv. Če ni skrivnost, kje in kako si vzel 2 uri coachinga?

Gud lak!

Anonimni pravi ...

ČAv!

Tvoj blog spremljam že neki cajta in vidm da stalno nihaš. Sam igram na istih limitih in mislim da je tvoja največja napaka igranje prevečih miz. Je res, da ti postane dolgčas in tko sm tudi sam prešaltal iz 3 miz na 4 in naenkrat že kr 10 shorthanded miz kar se je v kombinaciji z mojim počasnim pcjem izkazal za velik -EV :). Priporočam da zmanjšaš na 3mize, povečaš počasi na 4 pa do max. 6, ker več miz ti ne bo omogočal spremljat same igre in se učit na svojih napakah. Učenje pa j na teh limith zelo pomembno kajti igranje za ta drobiž sigurno ni tisto kar si želiš še zmraj počet čez 3mesece ;)
Ne obupuj nad downswinigi, shit happens, nasmej se k se zgodijo in olup ovčke.

LP, da4

JoJo pravi ...

Coaching sem poiskal na 2p2. Na žalost nimam vec linka kamor bi te lahko usmeril.

Jah jst sm tut zacel z 4 mizami, prešel na 6 miz in na koncu na 9 miz. Vendar sm tudi sam ugotovil da je to preveč tako da sedaj konstantno igram 6 miz že kar nekaj časa.

Hvala za komentarje in vspodbudne besede.