sobota, 31. januar 2009

Januar je za nami ... by Kady

Lep pozdrav, torej konec meseca je tu.
Kot ste že vmes prebrali so se mi na NL50 dogajale malce čudne zadeve, prišel je downswing (26BI), ob tej priliki bi se še enkrat zahvalil Pjeru za podporo in pomoč v trenutkih krize, ko izgubiš samozavest in zaupanje v igro je težko igrat.
Ko sem bil v rdečih številkah sem veliko delal na moji igri, ker že res da so me dosti crackali, vendar vem da sem še vedno kot švicarski sir poln lukenj. Največji problem je bil, da sem ob vseh teh crackih zgubil samozavest in namesto da bi bil TAG sem bil ultra tight pasiven.

NL50 do danes zgleda takole:

Mislim, da bi moral počasi prilezti do zelenih številk.
Celoten januar zgleda takole:
Danes smo prišli na 0 :). Modra črta prestavlja RB.
Jjanuar sem zaključili 1240$ v plusu zaradi RB, 250-350$ pa računam, da bo padlo še od rake race-a. Končna bilanca je 1,5k$ v januarju. BR trenutno kaže 2,7k$ lahko bi bilo 2,9k vendar sem cash outal 200$.

Načrti za februar:
  • 3-5k handov dnevno
  • nagrindat BR za NL100
  • posneti par software filmčkov za pokerpro.si
LP do naslednjič,

Klemen

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Gremo Kady, use bomo uzel, prej al slej, sam ne se dt!!!

lp