četrtek, 8. januar 2009

Prehod na NL50...by Kady

Včeraj sem zbral pogum, BR je kazal 2,1k$ in Pjer je reku, da je treba na NL50 pa še bonus za quadse so talali. Rezultat:
Swingi!!!!Kaj naj rečem varianca je hudič ( KK win rate 64%, QQ 50%, AK, AQ v minusu), zato stanje niti ni tako zelo slabo.
Priznam v začetku sem bil malce zmeden. Na mizi imeti en tank goriva in ga zgubiti mi ni bil ravno najboljši občutek, pa tudi dosti agresivnih kekcov se najde, ki 3 betajo vse povsod. Temu smo se ustrezno prilagodili tako da zdaj ni več panike.
Kljub temu da graf kaže -84$, sem ubistvu pridelal kar lep plus, včeraj sem zadel 2 pokra (+63$) in pa 215$ RB, tako da je BR kljub temu minusu poskočil za 200$.

Upam, da bo počasi zakemalo in bo plus iz igre in ne samo iz RB-ka.

LP do naslednjič,

Klemen

Ni komentarjev: