ponedeljek, 5. januar 2009

Kako naprej? ... by Kady

Lep pozdrav,
malce sva se z Juretom pogovarjala in mogoče bi lahko bolj redno postala na blogu, tako da danes postrežem z novim postom.
Do novega leta sem naredil na NL20 20k handov, do danes sem jih podvojil. Statistika in rezultati (50h za 40k handov 9+ miz) :

BR je mal nad 2k$ (neki bo še Pjer primaknil za RB od decembra), 250$ sem mogu dat dol (70$ za holdem manager, ostalo za lastne potrebe). NL20 kot vidite laufa in zdaj imam veliko fobijo pred NL50. Nekak sem imel že 2x ogromna downa od kar igram poker (-80BI) in samo čakam kdaj bom spet dobu batine. Te downi nisi bili čisto za brez veze, saj sem se pri vsakem kaj novega naučil in izboljšal kot igralec. Od takrat se mi je tudi igra izboljšala. Ne vem treba bo iti na NL50, ampak trenutno sem čisto zadovolen z mulitable-njem na NL20. Bomo vidl kako in kaj, se slišimo čez 1 teden!

LP,
Klemen

Ni komentarjev: