torek, 30. december 2008

Veseli december ... by Kady

Po dolgem času se spet javljam. Nazadnje sem bil na HU SNGjih, pripravljen za skok na 55$, pač ne gre vse po načrtih. Začetek je bil dober potem pa par BI dol, zato je sledil pomik navzdol. Sranje se je nadaljevalo, dokler nisem preostanek denarja prestavil a BF in igral 10$ HU SNGje. No tam ponovno skadil ene 20BI se cel teden prebijal nazaj na 0, nato pa v enem dnevu ponovno 10BI dol. Mislim, da so besede odveč rabil sem malce pavze od HU Sngjev.

Vrnil sem se na 6 max igro. Odločil sem se, da ne bo nobenga pritiska igramo za zabavo zato sem šel na NL10. Dnevno sem ciljal na 3k handov (igral sem 12+ miz). No rezultat je bil sledeč:
Kot vidite je šlo prvih 10k handov super, potem pa en lep 30BI down, cooler za coolerjem, nič nisem moral zmagati, vendar na moje začudenje nisem bil živčen, kot ponavadi. Igramo za zabavo (no ni bilo ravno zabavno), bodo že dali nazaj. Zadeva se je res obrnila. Pri42k pride do break even streacha. Malo mi je postalo dolgčas za NL10, zato sem prešaltal na NL20 (ponovno 3k handov dnevno, tukaj po 10-12 miz) rezultat:Pri 14k je šlo malce navzdol v enem dnevu sem mel super kombo, 2x set na set, full na full, full na qudse, flush na flush. Ampak se je spet obrnil. Torej stanje za ta mesec:

Poročilo za ta mesec:
571$ od igre + okoli 250$ RB + 140$ bonusa, ki sem ga vmes pucal ne enem sajtu= 960$.

Januarja bomo še lepo na NL20 grindal, in potem počasi na NL50. Vmes še odigram kakšen HU-SNG vendar me vedno mine, ko pade grd suckout.

Veliko uspeha v letu, ki prihaja, vsem ki berete tale blog. Pa da bi bila varianca čim bolj enakomerno razporejena. Srečno v 2009!

Ni komentarjev: