sreda, 31. december 2008

Konec leta z mešanimi občutki....by JoJo

Torej bliža se konec leta in mislm da je čas da tudi jaz naredim nov vnos. Nazadnje ko sem se oglasil sem moral naresti cash-out in tudi rekel da se bom v prihodnje trudil narediti več handov. No plan ni najbolj uspel. Ker sm bil pred cashoutom rollan za NL25 mi je sedaj jemalo voljo do igranja dejstvo da kljub vsemu trudu in dobri igri ni bilo napredka ker sem moral ostati na NL10. Tako sem od 10.12. do 24.12. naredil le pičlih 8000 handov. No od 25.12. naprej pa sem se le spravil k igri in do konca leta naredil še dodatnih 14k handov.
Graf druge polovice Decembra


Kot lahko vidite se je moj heater prve polovice končal ampak kljub velikim swingom sem z dobro igro vseeno dosegal plus. Nivo moje igre še napreduje in sedaj ko z Kady-jem zopet igrava isto igro, veliko sodelujeva v hand in session review-jih moje ter tudi njegove igre in tako najina igra napreduje še hitreje. Če mi bo končno uspelo držati tudi motivacijo za igro mislim da lahko brez neugodne variance ponovno pokukam na NL25 že v drugi polovici Januarja.

Tukaj je še graf mojega celotnega Decembra


Z novim letom si želim predvsem da bi našel način da se bolje motiviram k igri ter da nadaljujem z napredovanjem svoje igre.

No pa ker je tak prelomni datum mislim da se spodobi da prilepim še svoj graf od začetka tega projekta do danes


Za konec bi vsem bralcem najinega bloga zaželel obilo zdravja ter srečno in uspešno 2009 tako v pokru kot tudi na vseh drugih področjih.

Ni komentarjev: