torek, 9. december 2008

Time to learn....by Kady

Dolgo časa je že preteklo od mojega zadnjega vnosa. Na Starsih so me močno spili, potem sem ves BR prenesel na BetFriendse, tudi tam nisem štartal najbolje in ko sem se končno pobral so me spet spili, zato sem ponovno malce grindal na SH mizah, šlo je super 16k handov potem pa 30BI downa (in sem padu nazaj na nulo). No kakorkoli o sami igri in rezultatih v kakšnem drugem vnosu.
Za nov vnos sem se odločil ker je končno prišla moja pošiljka iz USA. Nekaj slikc:

Knjige so iz p2p bonus programa:
Sklansky on Poker
Inside the Poker Mind: Essays on Hold'em and General Poker Concepts
Professional No-Limit Hold 'em: Volume I
Heads-Up No-Limit Hold 'em
Serious Poker

Nič gremo brat, upam da se igra kaj kmalu obrne, da bom spet kakšno objavo naredu.

Ni komentarjev: