četrtek, 4. december 2008

Kaj se je dogajalo Novembra....by JoJo

Jah zelo dolgo se že ni noben od naju oglasil tako da sem se odločil da je skrajni čas za novo objavo. Pa poglejmo kaj se je dogajalo od moje zadnje objava. Kot sem dejal prejšnič sem se preizkusil v NL25. Začetni uspehi in velika živčnost pa so me vrgli v "superman" tilt. Zdelo se mi je da sem nepremagljiv in to je seveda sledilo v izgubo denarja. No po začetnih izgubah pa je prišel nove vrste tilt kjer na vsak način nisem izpustil pota v katerem je bil moj denar. No kot si lahko vsi mislimo se tudi to ni dobro končalo. No tukaj je še graf mojega pohoda na NL25:


No po tem krajšem pohodu na NL25 sem sklenil da kljub temu da se igra ne razlikuje dosti od NL10 pač še nisem dovolj mentalno pripravljen na velik skok v količini denarja za katerega igram. Zato sem do konca meseca ostajal na NL10 in gradil BR in samozaves za preskok na višji nivo. Začel sem tudi bolj redno obiskovati 2p2 forum kjer sm tudi prilepil nekaj svojih handov, ter pregledal veliko handov drugih ljudi zato da izboljsam svojo igro in mogoče tudi spremenim pogled na nekatere situacije ki sem jih do sedaj odigral slabo. No mislim da se je vse skupaj precej dobro izteklo saj sem do konca mesca igral solidno igro in s tem pridobil kar nekaj denarja. Tukaj je moj graf meseca Novembra (NL10 in NL25) ter tudi nekaj statsov:




No moram priznati da z končno količino handov nisem najbolj zadovoljen vendar kljub vsemu mislim da je nivo moje igre zelo napredoval od kar sem začel z SH igro in mislim da z malo več igre Decembra z nadaljevanjem svojega študija igre se lahko ta mesec dokončno preselim na NL25.
To bodo torej moji cilji za mesec December:
-Večja količina odigranih ur
-Selitev iz 4 miz na 6 miz
-Dokončna selitev iz NL10 na NL25
-Nadaljevanje študija igre in lepit vse hande kjer ne vem če je bila moja igra pravilna

No to bo za enkrat vse. Več o tem kako sem začel mesec december pa drugič.

Ni komentarjev: